Albert Tyutin. Vânzări cu Rezultat

Imagini

  • Albert Tyutin. Vânzări cu Rezultat

Informații

Data: 26 Iulie 2024, 10:00 Vineri
Preț: 3675 lei
Telefon Informații: 060 88 90 89
Locul:Intellect Hub SBC

Descriere

ALBERT TYUTIN. VÂNZĂRI CU REZULTAT! INSTRUMENTE PENTRU CREȘTEREA CONVERSIEI ȘI A BONULUI MEDIU ÎN VÂNZĂRILE CU AMĂNUNTUL ȘI B2C

UN „DISTRIBUITOR DE PRODUSE” SAU UN VÂNZĂTOR

Marea majoritate a vânzătorilor B2C consideră că rolul lor este de a oferi produse și de a încasa bani. Ei operează de pe poziția „clientul știe ce vrea”. Acești angajați nu adaugă valoare pentru clienți, iar impactul lor asupra procesului de vânzare este minim. Ar fi mai ușor să îi înlocuim cu chatbot-uri sau case de marcat self-service - ar fi mai ieftin. Însă există și o veste bună. Un manager de vânzări POATE influența: asupra conversiei, asupra valorii bonului mediu și asupra achizițiilor repetate. În plus, acum tehnicile de influențare în vânzările B2C sunt radical diferite de cele „clasice” care funcționau acum 5 ani. Trebuie să învățăm cum să vindem în condițiile actuale. Este ceea ce vom face la trainingul din 26 iulie. Ne vedem la Chișinău.

PROGRAMUL DE FORMARE

SCHIMBAREA PARADIGMEI VÂNZĂRILOR
Bug-ul din imaginea lumii care face ca 95% dintre vânzători să nu vândă produse mai scumpe sau să nu ofere produse similare
Paradigma tranzacțională și paradigma experților în vânzări
Top 10 convingeri limitative ale vânzătorilor. Cum să le reprogramăm

GESTIONAREA AȘTEPTĂRILOR LEGATE DE PREȚ
De unde vin obiecțiile legate de preț
Ce sunt așteptările legate de preț și cum se formează acestea. Pot fi influențate?
Întrebarea privind bugetul de cumpărare. Este necesar să fie pusă? Cum și când este mai bine să o faceți.
Cum să zdruncinăm așteptările legate de preț

VÂNZAREA UNEI SOLUȚII LA O PROBLEMĂ, NU A UNUI PRODUS
Cum vânzarea unei soluții crește valoarea cecului
Întrebările de aur ale experților și de ce aveți nevoie de ele. Exemple din diferite segmente
Cum punând intrebări să te vinzi ca expert. Regulile lui Gleb Jegalov
Cum să alcătuiești o soluție atunci când nu ai nicio idee despre domeniul real de activitate. Cercurile lui Chris

CUM SĂ VINZI PRODUSE MAI SCUMPE
Logica cumpărătorului în momentul luării unei decizii de cumpărare
Cum să creșteți valoarea subiectivă a unui produs cu ajutorul triggerilor
Prezentarea comparativă. Tehnica celor „3 cutii”
Cum să vindeți produse mai scumpe atunci când alții le oferă mai ieftin

CROSS-SELL. CUM SĂ CREȘTEȚI VALOAREA BONULUI PRIN PRODUSE SIMILARE
Crearea unei matrice de produse conexe la articolele-cheie din categoria A
Cum să oferi produse conexe și să nu sperii clientul. Regula de aur a pre-vânzării
Cum să creați un script de vânzări
Cum să creați un sentiment de grijă în vânzarea produselor similare

VÂNZAREA PRODUSELOR DE VÂNZARE LA CASA DE MARCAT
Cum diferă pre-vânzarea de vânzarea de produse conexe
Cum să faceți furori cu pre-vânzarea la casa de marcat
Mecanici și scenarii de vânzare pentru pre-vânzare la casierie

AUTOR ȘI FORMATOR AL CURSULUI

ALBERT TYUTIN: Kazahstan, Formator expert în vânzări. Autor al cărții „ Vânzări proactive”. Consultant în construirea sistemelor de vânzări B2B & B2C.

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:
Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.md. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?