SALES HACKING
Imagini
Informații
Descriere
SALES HACKING / VÂNZĂRILE CLASICE NU MAI FUNCȚIONEAZĂ
Cumpărătorii în ziua de azi:
- nu le place să răspundă la întrebări, percepându-le ca pe o presiune
- se opun din ce în ce mai puțin, preferând să se retragă din comunicare
- nu doresc să asculte prezentări detaliate
Efectul cumulativ al acestor schimbări anulează în cele din urmă eficacitatea vechilor tehnici de vânzare. Cei 5 pași de vânzare, sandwich-urile și altele îi fac pe majoritatea clienților mai degrabă iritați decât dornici să cumpere.
De aceea, tehnologia și standardele de vânzări trebuie reconstruite. Cum să o facem, vom vorbi la training.
PROGRAMUL CURSULUI
CE ESTE SALES HACKING?
- Cum sales hacking crește viabilitatea companiilor
- Sindromul Titanic
- Doar schimbarea este constantă sau cum să supraviețuiești în cicluri scurte.
- Învățând de la natură. 5 principii ale sistemelor vii
- Ciclul de sales hacking. Ciclurile HADI
- 15 direcții de sales hacking. Exemple
SALES HACKING B2C
- 10 schimbări cheie în comportamentul vânzătorilor
- 10 schimbări cheie în comportamentul cumpărătorilor
- De ce cei 5 pași ai vânzărilor sunt un cult cargo
- A vinde mai mult înseamnă a vinde mai puțin. Cum trebuie să vinzi la mijlocul anilor 2020
- Cum să-ți reconstruiești standardele de vânzare pentru a le simplifica și scurta. Instrucțiuni pas cu pas
- Instrumente pentru a crește conversia și cecul mediu
SALES HACKING ÎN B2B
INGINERIE A VALORII
- Legătura dintre obiecții și ciclul de cumpărare
- De ce oferta dvs. este mai importantă decât calificările sigiliilor dvs.
- Conceptul JTBD. Pentru ce job este angajat produsul dumneavoastră?
- Ancheta apreciativă ca metodă de extragere a valorii
- Cum să împachetați valoarea
METODE NOI
VÂNZĂRI EXPERTE
- 6 întrebări de aur pentru vânzări
- Sincronizează-ți canalele de vânzări cu ciclul de cumpărare
- Pitch-ul ca instrument de vânzare a unei idei
- Prevenirea obiecțiilor
- Vindeți de pe o poziție puternică
AUTOR ȘI FORMATORUL CURSULUI
ALBERT TUTIN (Kazahstan)
Formator expert în vânzări
Autor al cărții „Vânzarea proactivă”
Consultant în crearea de sisteme de vânzări B2B și B2C